2.15.2008

 
ظاهراً، هنوز هم جانورانی پیدا می‌شن که به‌نظرشون می‌آد که چون چش‌توچش نیستن، می‌تونن هر مشکلی با خودشون دارن .رو مطرح کنن

به‌رغم این‌که این نوشته‌های طرف راست دقیقاً برا این گذاشته شده که ملت حساب کار خودشون رو بکنن (یا دست‌کم، بیخود وقتشون رو تلف من نکنن)، خوشحالم که در معرفة‌النفس این دوستمون سهم داشته‌م و خوندن نوشته‌هام باعث شده که چنان که در اولین سطر نوشته، یه‌هو به خودش بیاد. به‌علاوه، می‌تونم به‌ش بگم که نگران ندونستن قیمت نوشته‌هام (که تو سطر دومش گفته) نباشه.

برا تازه‌کارا، باز هم توصیه می‌کنم که قبل از کامنت گذاشتن، حتماً یه نگاه به راست‌نوشته‌ها بکنن.

نظرها:
حالا ما اگر باز غزلِ رومیِ بلخی بخواهیم باید که را ببینیم؟

www.shadidan.persianblog.ir
 
سلام
من يك روزنامه نگار ايراني ام.چيز زيادي درباره شما نمي دانم .يك وبگردي و بهانه اي براي ياد كردن از عزيزاني كه يك دهه پيش بار سفر بستند و از ميانمان رفتند من را با وبلاگ شما آشنا كرد.مقصود من عزيزاني است كه سه شنبه 26 اسفند 86 در حادثه پل زال كشته شدند.ظاهرا شما هم در اين حادثه بوده ايد. بنابر اين خواهش مي كنم كمكم كنيد تا يكبار ديگر يادي از آنها كنيم.از آن روز برايم بنويسييد از همراهانتان كه الان كجايند و چه مي كنند و از هر چه كه دلتان مي خواهد در خصوص اين حادثه بگوييد.بگوييد تا در هياهوي بي تفاوتي و سكوت برخي آدمها به فراموشي سپرده نشوند.
متاسفانه زمان محدودي براي چاپ مطلب داريم شايد يكي دو روز .بنابر اين خواهش مي كنم در اين فاصله هر چند ممختصر بنويسيد و من را براي انتشار اين مطلب كمك كنيد.
ايميل من:
j.sabouhi@gmail.com
از همكاري تان سپاسگذارم
 
Post a Comment

نظرات Œ

This page is powered by Blogger. Isn't yours?